Monday, January 24, 2011

"Biqque's January Lucky Follower"


Hoyeahh hoyeahh meh kita mcuba nasib kita. jangan tolak rezeki dengan contest2 yang disediakan oleh kawan2 kita ni. hehe. salah seorang yg btuah itu akan mdapat mytery gift tau! wahh sukanya. lalalala. walaupun an x mgenali beliau tp x pe kan kalau an nk cuba! hehe. kalau korang bminat boleh la join sama. mesti korang tetanya2 apakah syarat yang diperlukan. adoiii! korang jgn risau ek. awal2 dh risau wt apa. sbbnya syaratnya begitu mudah!

syarat2nya ialah :-

1. Create an entry "Biqque's January Lucky Follower" as your entry title.
2. Find your profile picture in my follower list and circle it.
3. Leave your entry link in the comment section.

hurm bagi syarat num 2 tu korang mesti tetanya nk wt mcm mana. haa cik an dh sdiakan spt di atas. kira sbg cntoh la tu. korang bulatkan atas kaler korang inginkan lah. x smestinya kaler merah ok! hihi. i ni sejak akhir2 ni suka sgt kaler merah. x pink, kaler merah, x merah suka kaler purple. hahhaa.

Tarikh tamat contest ini :
Stay tune on 1st Feb 2011 at 9.00am,
to know who got lucky!

Slamat cuba ye semua!!!!

2 comments:

Biqque said...

ok cun! let's get lucky!

Nik Nurehan said...

tq kak biqque ;)