Tuesday, January 01, 2013

Allah plans Best dan His is the Best Planner. Subahanallah.


Dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih dan Penyayang. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Dengan nikmat Allah kurniakan, diri bersyukur tidak terhingga. Moga rasa syukur ini kekal ada dan sentiasa bertambah dengan banyaknya. Apakah kita tidak mahu bersyukur? Tahun baru 2013 telah bermula hari ini. Selamat tinggal 2012. Segala duka dan ceria, gembira dan tawa, duka dan sengketa dunia kini hanya tinggal kenangan dan sejarah. Moga sejarah yang baik bisa diulang dengan lebih baik dan kepahitan masa lampau dijadikan iktibar untuk menjadi lebih baik. Tahun 2012 ada pahit dan ada manis nya. 

Pahit untuk menerima yang arwah ayah telah meninggalkan kami lebih2 lg time tu ann tgh sarat mgandung. sedih amat sangat. tidak disangka dan bsedia untuk khilangan arwah ayah tcinta secepat itu. Tapi alhamdullilah dikurniakan anak yang comel hadif hassani sebagai penghibur & cahaya untuk rumah ini. Satu kurniaan yang sangat2 sempurna untuk kami sekeluarga. Terima Kasih ya ALLAH. 

 Untuk tahun 2013 ini, mogaa diri mampu memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri yang solehah. Moga perkahwinan ini kekal sampai syurga. Ameeeen. Doakan saya jadi solehah untuk awak dan anak-anak kita. Pimpin tangan saya menuju syurga yea. Dan tahun 2013 jugak la insyaALLAH akan hadirnya anak ke2 kami. heeeeee. Sama2 doakan dan nantikan ya.

1 comment:

Siti Nurhayati Dollah said...

Allah sebaik-baik perancang ;) Tahniah untuk 2nd baby. InsyaAllah dikurnia keluarga sakinah mawardah wa rahhmah