Sunday, December 04, 2011

Hurmm...“Life is too short to waste my time hating my body this way.”

Selalu je ada rasa insecure dalam diri contohnya aku dah tak cantik, punggung smakin besar (yg smemangnya dh besar smakin besar, bayangkan!!) nasib muat lg nk msuk pintu bilik tuuu, perut makin buncit, tapi suami sayang ke tak. Kalau dulu suami selalu puji kita cantik tapi sekarang ni cantik lagi ke tak? Semua tu bisikan syaitan nak hasut manusia ni. hurm..

* Badan semakin berisi, Rupaku sbijik belon yang sedang mengembang. hehe.



Sblm2 ni ada dipuji cantek ker? pk jap.. ada ker? huhu.......

2 comments:

Siti Nurhayati Dollah said...

Kecantikan fizikal sementara sifatnya, tapi kecantikan akhlak, budi pekerti akan sentiasa dikenang :)

* Betapa mulianya seorang isteri yang mengandungkan benih suaminya :) Jadi jangan risaukan bentuk badan. Bergembira dengan nikmat mengandung yang Allah berikan. Tak semua orang berkesempatan

Nik Nurehan said...

bila dah preggie mmg automatik berat badan naik mencanak-canak....bila dah naik tuh...awas! kemungkinan doc akan suruh buat ujian diabetes pulak! huwaa...