Thursday, November 03, 2011

Persiapan Raya - Masih sifar

Raya smakin dekat. iya iya hari neh dh khamis oke. esk lusa. haaa tulat dah ari ahad iaitu ari raya aidiladha. heeee.. Mesti ada yang dah sibuk-sibuk baking kuih raya kan. Persiapan raya still zero. Mmg x de buat apa2 psiapan pun. Heeee.. Smakin hari smakin malas. Pakai je apa yg ada dlm almari tu. Stakat pakai skali stahun je kan tp tidak tmasuk kduri kndara. Ala berapa kali sgt la org menjemput ke majlis pun. keke.

Korang amacam? Sibuk kaaa........

* Bagi kluarga yg besar smestinya meriah kan...... Walaupun tahun ni merupakan raya haji yg ptama sbg isteri dan btambah kluarga iaitu keluarga metua tapi ada skit kekurangan jgk la cuz MIL/FIL sdg mengerjakan haji di sana.

* Pakai je baju yg mana ada. Alamakkk nampak gaya kena paka baju beberapa thn yg lepas la. zaman memuda. oitt! bkn disbbkan zaman muda tu bsaiz comel tapi bsaiz besar okey. hahaha.

* Dalam hati nak aja baju baru tp.. sobsobb.. Hey!! ada dh sehelai baju baru yg belum dipakai kan? jgn wt2 lupa yer puan Ann. ye lah ye lah :( sbenarnya x brapa nk bkenan la pulak yg itu. Entah muat ke tidak lg. Skg neh cepat membesar. kikiki.


4 comments:

Ku Azhar said...

ku pn xprepare ape2 lg T_T

Nik Nurehan said...

hahaha.. lelaki mmg last minute ;P

Qaseh said...

sama la....satu benda pun xbuat...nak balik kg mana pun xtau lagiii..hu huuu

Nik Nurehan said...

qaseh : kena b'bincang dgn suami lah. hehe. lg 3 hari mau raya neh ;P
nsib la an stay dgn mak. keke. x de pk2 nk blk kg. mmg duk kg pun.