Thursday, September 15, 2011

TQ SYASYA aka CHA CAYUNK!!! I LOVE YOU...

Comel kan sicomel ni. Nama lg comel mesti la comell kan ;P kikikiki...
Si comel neh adalah pmberian oleh salah seorang cust aka my frenz yg brada di kolumpo sana.
Walaupun kami bdua x pernah bjumpa satu sama lain,tp ikatakan psahabatan still leh on. hehehe
Untuk pngetahuan korang2 la kan, Ann mmg dh lama sukakan patung neh. Keinginan utk memiliki tu mmg ada tapi tangguh2 aja dulu. Nsib baek jgk x belinya, tup2 smpai sekor kt rumah neh. Nasib la si comel neh x leh gerak2, maunya gerak2 di pintu rumah. Larikkk jgk! Ye lah tetiba pulak, mana pulak datangnya. keke. kikikiki. Tgh hari td, datangnya si uncle posmen pos laju utk mhgantar parcel. firasat ku sudah mgatakan parcel itu pastinya/datangnya dari Syasya(CHA). Cuz dia slalu kata nk pos brg/adiah spena kahwen/besday. hihihi. Jadi dapat jerk bungkusan itu, kannnn betul jangkaan ku. Heeeeeeeeee....

Tapi korang2 jgn jeles ek, bkn nya satu menda jerk yg Ann dapat tapi 3 ketul adiah wooo ;P
Korang mana kasi or dapat manyak2 gini kan. kikiki.. kedekut tul! kiki... Lg skali Ann ucapkan trima kaseh bebanyak ye. Heeee dh 3 bulan pun kawen, br dapat adiah. Patut la dapat triple adiah. UNTUNG!! untung skali pos ye. hihi..
* ingin bkenalan dengan lebih dekat lg, sila layari http://hijaucantik.blogspot.com/
* tapi si dia neh, bini org oke. jgn mggatal.... kikiki.

2 comments:

ch@ said...

maaf tau lambat ;) dah nak dapat baby pun. nnt pos baju baby pula =)

Nik Nurehan said...

hahaha tu lah ;P tp takpe. kira ingat jgk tu.