Sunday, September 18, 2011

Tercari Cari... Anda tahu??

Majalah Mami & Baby Malaysia

Ini lah majalah pertama yg kami belikan spanjang 3 bulan hamil neh ;P
Majalah Mami & Baby
Menarik, banyak info yg dapat melalui majalah ini. Keliru tau sama ada nk beli Pa Ma or Mami & Bayi neh. Tapi Ann amik Mami & Bayi dahulu. Esk2 kita beli plak Pa Ma plak. Heee.. Lg pun x rugi kalau kita membeli majalah2 sbegini. Yang x tahu apa2(zero) ada jgk la ilmu kan.
Korang2 ada syorkan majalah2 yg sesuai ker?
Utk pengetahuan korang2 an tgh mcari satu buku bertajuk
" BUKU PANDUAN LENGKAP PENJAGAAN IBU & ANAK "
Publisher : Penerbitan Pelangi
Main Category : Family & Health

Merata2/semua kedai buku sekitar kota bharu neh an masyuk tapi kesemuanya kata x de buku ni. Aiii kenapa la susah sgt ekk nk membelinya. An ada tengok2 kt internet yg buku ini sgt la bagus/sgt tperinci tau. Sgt2 mahukan buku ini. Korang2 ada perasan ke kt mana buku ini dijual di kota bharu atau luar/tempat2 korang? Kalau tidak tpaksa la membelinya di internet. heeee x pernah lg beli buku mlalui internet neh, kalau tudung2,biskut&cake tu pernah sgt lah :P

Buku Panduan Lengkap : Penjagaan Ibu dan Anak merupakan terjemahan daripada buku The Complete Book of Mother & Baby Care. Pengarang buku ni ialah Elizabeth Fenwick.
  • Panduan praktikal berilustrasi yang lengkap bagi penjagaan anda dan anak anda - dari tempoh kehamilan hingga usia anak tiga tahun.
  • Buku bayi pertama yang benar-benar menunjukkan cara penjagaan bayi, selangkah demi selangkah, kepada anda.
  • Dikemas kini sepenuhnya untuk memberikan maklumat terkini bagi ujian antenatal serta panduan terbaru bagi nutrisi, keselamatan waktu tidur, dan pengimunan.
  • Direka bentuk dengan teliti untuk rujukan yang mudah dan cepat serta diilustrasikan dengan lebih daripada 800 gambar foto berwarna.
  • Menyediakan penyelesaian secara langsung dan wajar bagi semua masalah yang kemungkinan besar akan anda hadapi.

No comments: