Monday, July 25, 2011

Kelantan Chengho International Food Festival 2011

Kelantan Chengho International Food Festival 2011 (KELCHEF 2011)
14 Julai hingga 23 Julai 2011 - 10 pagi - 10 malam
Bazar Tok Guru, Kota Bharu, Kelantan.
Anjuran Kerajaan Negeri Kelantan dan Cheng Ho International

  • Comment : Nak kata menarik, x de pun. Biasa shj. Exspo2 yg dianjurkan mesti x gah diseperti diiklankan. bak kata mudah, iklan je lebih tapi x de apa2 sgt. huuuuuhu..
  • Mkanan : Harga tu agak mahal tu biasa la kalau dijual di ekspo ni kan, tapi mkanan x de la sesedap mana pun. boleh la mkn, nk puji jauh skali. heeee..
  • Jumlah Plawat : agak rmai la skitar ari minggu/malam. kalau siang hari tu i donno lah ;P
  • Siang hari? aiyo x sanggup nk pegi lor dgn cuaca yg agak panas. booth2 pun dibuat scara tbuka.
  • Harapan : Perlu sesuatu yg memberi impak yg lebih utk ekspo akan datang.
* Bulan puasa bakal mjelang tidak lama lg. heeee.... esok2 ke pasar ramadhan la kiter ;P

No comments: