Wednesday, June 29, 2011

Pentingke Honeymoon ni??

Langkawi Beach Resort
Apakah kepentingan bulan madu untuk pasangan pengantin yang baru sahaja mendirikan rumah tangga? Adakah pakej bulan madu memerlukan kos yang tinggi?Kemana sepatutnya untuk berbulan madu?…Sekiranya difikirkan balik bulan madu adalah sama penting seperti majlis perkhawinan.Ia adalah seuatu memori yang terindah yang akan terpahat didalam hati pasangan memperlai sehingga akhir hayat mereka.Sebelum khawin kita tidak berkesempatan untuk bercuti berdua-duan,tidur sebilik makan bersama dengan tanpa sebarangan gangguan.Jadi selepas kita sudah mendapat lisen bernikah atau berkahwin ini adalah masa yang amat ditunggu-tunggu.Jika sebelum ini kita memulakan percutian dengan beramai-ramai bersama kawan atau keluarga tapi kali ini kita akan memulakan percutian dengan 2 orang sahaja.ya! dua orang sahaja.
Jadi bagi setiap pasangan pengantin yang bakal mendirikan rumah tangga,percutian bulan madu akan membantu dan memberi ruang kepada anda dan pasangan untuk lebih mengenali serta mengukuhkan ikatan yang baru terjalin diantara satu sama lain. Sesuatu kenangan yang perlu diabadikan antara anda berdua.

* sana sini org nanyakan honeymoon kami bdua. di mana, dah g honeymoon ker.. hurm.
* x smestinya pas kahwin terus pegi kan. harus settlekan kejaan2 yang spatutnya dahulu. dah tu pegi dengan senang hati.. heeee... tak gitu? stiap masa itu emas, setiap masa bsama itu sgt bharga x kira di mana jua.

* plan2 nyer bln julai nanti. heeeee ;P
* ikutkan this week tp tpaksa di tunda.


No comments: