Monday, June 27, 2011

Khurafat & Mantra, Seram??

Mengantok nyer!! ini gara2 layan movie bsama incik suami lah. Heeeee
Dah lama sangat Puan Ann x malayan movie2 ni. ting!!!! puan ann?? :p huhu
Last nite incik suami dload 3 movie. siap jerk terus layan. tgh2 malam layan citer antu. biaq betul! nsib la skg ni sudah ada incik suami di sisi, kalau tidak mana mungkin puan ann malayan movie2 neh lebih2 lagi citer hntu. citer apa? ala citer khurafat & mantra je pun ;P org lain awal2 lg dh tengok, kiter?? br nk tgk. ketinggalan betul kan. at least tgk jgk kan. kira ok la dr x tgk lansung. x gitu? movie ke-3 KONGSI, tapi dek mata ngantuk sgt jawabnya tetido loll!. haha.
poster filem khurafat
When it come to suspense scene, I feel it. BUT the acting need to be improve.

Pengarah:
Syamsul Yusof

Pelakon Khurafat: Syamsul Yusof, Liyana Jasmay, Sabrina Ali, Md Eyzendy, Fauziah Nawi, Nur Huda binti Ismail, Mariani , Latiff Borgiba

Menarik kalau nk dibandingkan dgn movie Khurafat ;p

PELAKON: Zul Handy Black, Hasnul Rahmat, Ana Dahlia, Azim, Hamdan Hj. Ramli, Bob Lokman, Rozaidi Abdul Rahman, Mon Ryanti

Mantra, filem yang memaparkan kehancuran sesebuah masyarakat sekiranya mereka bersekutu dengan syaitan yang bertujuan mahu membalas dendam terhadap golongan manusia. Perbuatan membalas dendam itu tidak menunjukkan sebarang kebaikan malah menjadi senjata syaitan untuk menghasut manusia ke jalan hancuran.

No comments: