Thursday, April 07, 2011

Nuffnang Check Arrived !! Memang best! ...


A nice paycheck arrivesto brighten my day :P
alhamdullilah rezki rezki! ini lah dikatakan rezki tanpa bersusah payah. dengan kita ber'blogging boleh mdapatkan hasil yang lumayan ok. lumayan la bagi dapat duet free2 ni je kan.

Tapi jangan sampai asyik fikir duit jer bila berblogging! ;) ...
Love nuffnang so much!!! Thanks NuffnangDan Encik Posmen
Bgai yang belum mdaftar, boleh la masyuk ke website http://nuffnang.com.my/

Oh Terima Kasih Nuffnang Kerana Menceriakan Hariku. tanpa kehadiran dan kunjungan korang semua tak mungkin cik Ann mdapat merasa cek dari nuffnang. Terima kasih ye. Korang memang best! ...

7 comments:

cik fza said...

tahniah dh dapat ganjarn dr incik nuffnang.
:)

cik Dil said...

wahh besttnyaaa..

kumfye said...

congratz...now u can buy things ad

thefye.com my blog^^

Nik Nurehan said...

cik fyza : hehe. alhamdullilah.!

Nik Nurehan said...

cik dil : sgt best!!! hampir abis utk besday ayah. keke.

Nik Nurehan said...

kumfye : yeap2. dh guna utk besday ayah yg ke 72 :)

ken said...

nice.. keep it up :D