Wednesday, February 02, 2011

Mood : Masih dlm kesedihan. LOVE YOU :(

Pd malam 30hb januari yang lepas, perginya seorang lelaki yang cukup2 cik an sayangi dan hormati iaitu my favourite uncle, hj omar bin hj harun. ia lebih mesra dgn panggilan ayh mar.
Pd hari itu jgk merupakan genap 6bln ptunangan cik an. siang hari happy2 jerk tp bila malam hari dpt pkhabaran buruk!!!!!!!!!!! huuwaaaaaaaaaaaaa.

air mata jatuh bcucuran di pp bila teringatkan arwah ayah mar. kehilangan/pemergian nya sangat2 dirasai oleh ku. adoiii x dapat tahan ari mata neh. mmg cik an ni mudah nanges tapi bab2 ni bkn buat2 ok. tsangat2 la sedey. tak myangka/menduga yang arwah ayah mar akan meninggalkan cik an dlm masa tdekat atau dahulu. adoiiiiiiiii!!! sedeh giler neh!
last cik an jumpa arwah ketika arwah balik bsama anaknya iaitu kak leen & aki krn urusan passport. rindu sangat2 kat arwah. tlalu rindu!!!!!!!!!

brita mengenai arwah yang sudah tiada sangat2 la mgejutkan cik an!!!!! x smpat cik an nk jumpa arwah sblm meninggalkan dunia wt slama lamanya. ingatkan 10/11/12hb february ini akan bjumpa dgn arwah tapi x kesampaian. tinggal beberapa ari jek lagik kan. tapi ALLAH lebih myayangi arwah. tpaksa menerima hakikat/akur kpda ketentuannya. walau sminit pun kita xleh nk mgelaknya. kalau ALLAH telah menetapkan tarikh/masa/bila & dimana, di situ lah kita rebahnya.

yang wt cik an lagik sedey, yang arwah tidak dapat menghadiri pkhawinan cik an nanti. cik ann tahu yg entah bila lagik ( sbb lum dibincangkan lg ). tp yang pasti tiada lagik arwah di majlisku. sedey yer! ye2 cik an amat/tlalu myayangi arwah. mesti trasa kekurangan dlm majlis itu nanti ;( sad!!

Ya Allah, I am so, terribly and terribly miss him.. (Ya Allah, aku sangat, sangat dan sangat merindukannya)
* Cry!!

2 comments:

Dinda Iva said...

sabar yea....kita sama-sama doakan roh uncle ann tenang meengadapNya...moga arwah digolongkan dalam golongan orang beriman...Al-Fatihah....amin

Nik Nurehan said...

rindu pada arwah!
sangat trasa akan pemergian nya!!