Tuesday, January 18, 2011

Pink cases for the WhiteBerry!

Hello kitty
Pink Jewels silicone case
Perfect cutouts and slim design ensuring maximum functionality of the BB
Made of innovative silicone material of the highest durability

Apa yang diidamkan sudah dimiliki. Alhamdullilah dengan rezeki yg diberikan. Spt dijanjikan pd sabtu yg lepas kami bdua ke mallkb untuk mdapatkan case whiteberry ni. hurm bkn x de di tesco tp pilihannya sgt2 la terhad. x leh nk banding di kbmall ni, manyak kedai yg mjualnya. hihi. bila dh manyak jd rambang mata la pulak! dari kata nk beli 1, jadi tbeli 2. ikutkan ada lagik yg cik an bkenan ok. tapiiiiiiiiiiii jgn tamak!!! nanti rosak boleh beli lg! ;)
case whiteberry aka blackberry neh tsangat la mudah. sktar rm 10-20 shj. tapi korang rasa mampu nk beli yg lebih mahal, jangan segan2 or malu2 utk g tngok! manyak harga beb. nk lebih unik n chantek lagik la mahal. cik an x de bkenann yg2 mahal tapi bkenan yg murah2 sj. ewahh! eh kalau mahal tapi kualiti n brg tu chantek apa salahnya kan. dh mahal tp x bkenan wt pe nk beli. tul takk?? ini lah hasil pembelian ku! kdua duanya kaler pink okeh!!

knapa perlunya case ini yer? ini melindungi dari hp kita dari comot! ;) betul tak.
sapa x sayanggg hp baru kan. eh x kira baru lama la, sesiapa shj pasti mghargainya lebih2 kalau org tsayang yg belikan. lalalallaa. lg pun hp ini adalah satu mainan yg tsangat la penting buat kita. x kan kita selesa memakainya kalau mainan yg kita sayang tu brada dlm keadaan zero. huh. x mukin!!
* Prevents damage to your phone from objects in your pockets or purse.

* korang perasan kan gamba kt situ ada 9700. okeh2! bagi sesiapa yg memakai model 9780 mcm cikan, tetap boleh guna ok! kiranya same size jerk 9700 & 9780. perbezaan nya hanya segi camera! camera utk 97oo hanya 3mp manakala 9780 pula, 5mp ;)

2 comments:

Haa Fakihah said...

teringin nk pkai berry. :(

Nik Nurehan said...

apa lagik! pat2 cari kt mall. hihi.