Monday, January 24, 2011

Pengantin 2011, FEBRUARY

Ada pernah membelinya? pernah membaca atau membelek nya! hihi. Ini lah kali ptama cik an membelinya. baru kelmarin pg cik an membelinya. kat situ mcm2 ada okeh. kira cukup lengkap dari segi baju, pelamin, tips, gubahan hantaran, make up, aksesori dan bla bla.

Material seperti sifon, net dan renda sering dijadikan pilihan dalam penggayaan tudung. Setiap lilitan dan gaya akan lebih sempurna dengan tambahan kerongsang atau rantai sebagai aksesorinya.

7 comments:

masviona said...

dulu akak buat koleksi nih....hehehe hmpr 8-7th lps lah nih....hikss

Nik Nurehan said...

koleksi majalah ek? hehe. an stakat wt koleksi wanita. tiap bln x penah miss! lg pun majalah peberet mak x leh x beli. haha

Tina Johari said...

bila tina baca majalah ni, konfem berangan nak kawen lps tu. hahaha

AKO @ retna said...

ye ye akak suka sangatttt baca majalah ni.. eh bukan baca la cuma suka je tgk gambar-gambar dalam tu :p

Nik Nurehan said...

tina : berangan nk wt mcm ini, mcm tu. keke. yang pasti kena tgk budget kita kcuali tgn kita ni kreatif nk wt sndiri ;) haha

Nik Nurehan said...

kak retna : auwww an belek je. x baca2 pun lg. ada tips2 nyer jgk! hehe. tp design baju xde manyak mana lah. agak2 majalah apa ek manyak design baju :)

zulaiha_ said...

dh bli pun..bminat sgt dgn kerongsan kt tudung tu..tp susah la nk cr...