Thursday, December 09, 2010

Memang Seronok Kalau Dapat Barang Free!!!


Sampel Libresse Percuma. Yabedabedu!!
Erk, semua tau kan iklan Adibah Noor kat tv pasal Libresse tu kan. Pernah dengar pad jenama libresse?macamana nak sebut?ikot ramai2. LIB.BREAST.

penah tgk iklan libresse kak adibah noor punya?mari tgk!!
yang penting buah tembikai tuu!!


Benda free bukan kena bayar pun. cepat2 register yerk suma org! opss kaum hawa/prempuan saja ok! hehe
huish barang free sapa x mo! sesiapa pun bminat kut!

okey la sesiapa yang belum register untuk dapatkan pek free daripada Libresse jangan malu jangan segan juz masuk ke laman web dia rang iaitu itu di http://www.livelibresse.com.my/
Senang, mudah & cepat oke! cuma isikan beberapa butir peribadi mgenai anda. ala bkn apa sgt pun juz nama, ic, alamat dan jgk jenama yg biasa anda gunakan. disini an selitkan apa yang korang perlu isikan. mudah bkn. ini shj yang korang perlu isi!!! x tipuuu!!

Ingat!!!!!!!! Perempuan sahaja ok!


Yuna - Super Something (OST iklan Libresse) Mp3
Yuna - Super Something (download here)

You see
I was nothing more
than a girl who wished
for something different
watchin her dreams
from a distance

You see
when you came in
its a different game
You believe in me so much
You turn me from nothing to a girl
whos super-something

*chorus
You'll see
Im better
Im faster
Stronger
Im happier
when you by my side
(kulalui semua dengan senyuman di wajahku)
You'll see
Im better
Im faster
Stronger
Im happier
when you by my side
(ku tempuhi semua kerana engkau di sisi ku)

The truth is
I was never more than this
Something kept me reaching out
for something
but my heart is wanting
what its looking for
then you came
you turn me upside down
Im no longer afraid
of chasing
possibilities
Ill be the last one standing

No comments: