Thursday, December 30, 2010

I love you and you only! 5 Month!

Creation Day 5 Number Clip Art
Selamat Ulangtahun pertunangan sayangku aka mohd khairi abdul rahman.
tuptap tuptap dh 5 bulan kita sbg tungan masing2. hehe. cepat jerk masa blalu kan.
wallamak 5 bln dah wooooooooo!!! ;)
Agaknya brapa lama kita akan mjadi tunangan yerk? insyaALLAH, doakan kami yg tbek yerk.
Nak ckap lebih2 tak boleh jgk cuz kdua2 pihak belum berbincang or menentukan lagik.
Pendek kata atas pihak khairi dari segi kewangan. kalau diizinkan/tabungan sudah mcukupi boleh la ckp2 step sterusnya. kiranya time neh masa utk menabung la.
yeap2 korang. masa btunang neh la dikatakan masa menanbung. x boleh nk joli sakan tapi kekadang tu tbabas jgk. x nyempat nk menabung duk shopping sakan. hahaha. terukk bkn! bkn x tahu misi sterusnya adalah pkahwinan tapi kita sbg manusia biasa yang mempunyai khendak yang mcm2. kekadang tu leh tahan tp ada kala klau nak, nk jgk! x leh tahan lagik. mau jgk! akibatnya moneyy abisss. kahkahkah. sabar je lah!

h]Hari ini 30 december 2010, merupakan penutup tahun 2010. walaupun bln neh hingga 31 december. kiranya ngelass dh bulan december neh kan. smoga tahun br ini dimurahkan rezki dan dilimpah kekayaan. hahaha.. biar ekonomi smakin stabil! ;)
I LOVE YOU BECAUSE...you have a good sense of humor, a kind loving heart, you love me for who I am, you always make me smile, BUT most of all because U ARE YOU!

No comments: