Thursday, November 25, 2010

Tawaran Terbaikkk BB hanya di Ekspo Cheng Ho!!

Hi Smua nya!
Skadar nk share info bg penduduk/rakyat kelantan/kota bharu yg bminat dengan bb.hihihi..
Hanya di Ekspo Cheng Ho tau! ala yang di stadium kota bharu tu lah. angguk2 pala tanda paham oke! hihii.
Bagi sesiapa yg ingin memiliki bb torch, dengan rm 1088 sahaja. tapi downpayment haruslah, rm 200 yer! package nyer rm 188 sbulan. murah giler beb. tapi 2 masalah jek kalau pakai torch ni. batery nyer kurang tahan ok. lebih kurang 4 jam je boleh tahan. slide dia mudah bmasalah dan jgk torch screen nyer. telebih aktiv. tp x tahu la, orge celcom tu yg cerita. kalau dia rang tipu, cik an jd tipu korang gak ler. haha
Bb bold 9700, hanya rm 588 shj. sama gak downpayment dia tetap dgn harga rm 200 jgk! hurm utk bbb 9780 plak lum ada di pasaran celcom kb. x sure bila akan kuarnya edisi tbaru neh.(sbenarnya cik an tminat dgn 9780 pulak dh bila dh tahu kelemahan torch 9800) hihi.
Manakala bb 8520 tu pcuma oke, cuma bayar downpayment nya tetap dengan rm 200. best tu! best sbb free kan cuma bayar bulan2 jerk. ala brapa sgt, hanya rm 188 oke! tp x best tang cmera tu la. 2.0mp shj! ish! cik an amat penting kan dari segi cmera! pentingg as blogger tu! haha.

Amacam, menarik bukan. so sesiapa yang teringin nk memakai bb boleh la ke booth celcom skg. tapiiiiiiiii shingga hari esk, jumaat 26/11/2010 oke!!

Alamakk!!!!!!! esk dah last day la beb. cepat sblm tlambat!!!

No comments: