Monday, November 22, 2010

Bila Ibu kita bshopping??

Bila ada majlis2 tertentu yg perlu dihadiri.
Mesti la ibu kita sibuk nk myediakan pakaian baru. hihi.
Gini lah ibuku yg sibuk memilih kain utk dipakai nya nanti.
Kat kb ni agak terhad sikit nk mcari kain2 chantekk mlainan kalau nk cari batek.
Mmg x leh nk kata la tang batek tuu pehhh pusing beb. x tahu nk memilih, tlalu banyak pulak! erkk tapi kalau tang2 kduri neh kalau boleh x mo la bkain batik. huh. wah! :P
Alhamdullilah dlm manyak2 tu ibu ku ada la bkenan selai saja ok lah dr takde kan.
Murahh saa dlm 3++ include kain alas. orait la tu!
Hi ibu jerk ker..? diri sndiri x kan x mo mlaram? hurm biasalah diri sndiri agak cerewet, bkenan tu mmg ada tapi mgader nyer pasal mau servey2 di tempat lain dulu. Tapi ank nya dlm dua, kemungkinan jgk pakai jerk yg mana ada. hihii. Nampak sgt ank dia save budget skit!! :P kahkah. eh x la, bkn apa yg ada pun hanya pakai skali dua je tau. kang x memakainya bila lagik. rugi pulak beli kain memahal then pakai skali dua. I bkn nya bduett sgt mcm korang. skali dua dh buang! huhuu..

Tgk la camne nanti.

No comments: