Monday, October 25, 2010

Taman Selera Kraftangan!


RESTORAN Nasi Ulam Kampung Kraftangan (RNUKK) mungkin kelihatan sama seperti lain-lain kedai makan di Kota Bharu. Tetapi sebenarnya ia mempunyai daya tarikan tersendiri.

Menjamu selera di sini melengkapkan kunjungan anda ke negeri Cik Siti Wan Kembang. Mengapa? Di sinilah lokasi sesuai bagi mereka yang ingin menikmati hidangan sebenar selera orang Kelantan. Walaupun menunya ringkas, tetapi ia mencabar selera sesiapa sahaja termasuk mereka yang pertama kali ke negeri ini.
Takde pilihan sgt kalau dh g kui 3 lebih kan. muahaha..
Padan muka sndiri! nk best2 kena la awal skit tp nk wt camne, my tunangan dtg lewat oke.
Next time kita g awal skit ye yang. Bukan apa kali ni kita g ulam2 sudah abis loll! Tapi bkn nya syg ni suka sgt mkn ulam kan. ala kalau cuk paku ok jerk. muahahaha..
Eh lewat2 pun kuar rumah dh kui 3 kan..
Maklum la pegi plak ari sabtu, mmg ramai giler la. lauk pun konfirm la abis.
Tapi ok lah dr xde lauk lansung!!! kan,kan.
Alhamdullilah dgn rezki pd sabtu ini.

* opssss lauk ayam grg tlupa nak amik picture. lapar sgt dh! hihi

2 comments:

AZLIN said...

superb besh..asam pedas ikan patin, budu kasik pedas gler, ayam goreng then celur puku paku..mau taknak balik umah..

Nik Nurehan said...

best giler! peberet tu. haha.. ayam grg dia best. cruncy! haha.