Friday, September 24, 2010

Tesco KB

Hi! Hi! Hi! Semuanya..
Rutin mingguan ku telah bjalan spt sblm2 ini lah.
Bila aja hari minggu aka ari jumaat. Pastinya sayerp ke tesco bsama incik tunangan.
Bkn sbb bdetim2 la yerp tapi utk membeli belah brang2 dapo gitu!! hehe. Hari ini, 24 sept 2010, xde manyak mana yang dibeli oleh ku. Beli menda2 keperluan sajerk okeh! tut2 mlayang jgk rm 80 disitu. Walaupun x penuh troli tapi aikkkk lebeh dari angka 5 jgk. kekeke.

Yeap2 boleh dikatakan slalunya sayerp akan ke sini lah. Jarang sgt membeli di mallkb.
Kmalasan skit nk msuk mallkb kcualii ada menda diperlukan. Kalau stakat brg dapo, baik ke tesco. lg mudah!! Maklum la kuar dgn btujuan. so settle2 leh balik terus. Kalau ke mallkb, wajib melepak2/pusing ke tingkat atas kan. hehe. Harus bjam jam abiskan masa di sana. Kami ke sana kira2 jam 3 gitu2 kut. Smpai di rumah jam 5. Ok la tu, slalunya kui 6 br smpai okeh. hahaha. hari ni kira express dr hari2 biasa :)

Korang2 b'belanja di mana ya..?

2 comments:

cha said...

kita pun suka tesco... syok owh.

Nik Nurehan said...

haha. senang nk parkim. kan,kan.
kalau ke mall lain. aii mau lepak 3/4 jam. sbb singgah sana sini. kalau g tesco. stakat mkn & beli brg dapo je. x de menda lain. haha