Sunday, September 05, 2010

Luahan hati

Salam. u all apa kaba yerk?
Me? mood kureng skit walau pun x lama lagik kita akan meraikan hari raya aidilfitri.
Apasal plak. Hurmm?
Entah la. nak kata camne pun x tahu.
Kalau cerita, cepat plak berita ni tesebar sana sini.
Kang x pasal2 ada pulak yang trasa.
Nak tak nak, tpaksa pendam kan dalam hati.
Walau dalam hati neh merungut sibu kali pun kalau sesuatu tu x boleh, pasti x bole jgk.
Walaupun kita mharap mcm mana pun kan. kalau tetap diizinkan oleh NYA, mesti x bole.
Yang kita boleh, terus mgharap dan berusaha saja.
InsyaALLAH.
Mudah mudahan ada lah rezki ku dlm masa tdekat ini. Amin

No comments: