Thursday, September 23, 2010

Warung Kita, Kota Bharu

Khamis, 23 September 2010
Hari ini, sayerp ke sini utk membeli nsik bukus. Nsik bukus?
Utk sarapan pagik oke. hehe. Ini lah kali ptama sayerp ke sini, itupun stelah sayerp mdengar dari beberapa org yg mceritakan yang tempat ini mjual nasik dari pelbagai tempat di seluruh kelantan. Kiranya da best2 nsik belauk di kelantan ni ada di sini la. Korang2 x perlu kesana kemari utk mrasanya. Hanya ke sini anda akan mnikmati nsik dari kota bharu, pasir mas, tumpat bla bla.... Pelbagai jenis nsik spt nsik blauk ikan,ayam, nsik tumpang, nsik krabu & bla bla bla. Kalau nk ceritakan di sini rasanya panjang lebar plak kan. keke. Haaa kan senang tu, duk jek kb dh leh mkn nsik dr pelbagai daerah gitu! Gud Idea punya tokey!

Utk hari yg ptama ini, sayerp mcuba nsik blauk yang datangnya dari tumpat. Smoga sedap la yerk. Hurm, kmanyakkan org memuji nya tapi x tahu la camne. lum rasa lagik! Pasni sayerp beri komen ya. hehe.

Bagi korang2 yang nk mcuba nya sila2 la terjah ke warung kita ya. Bdekatan dengan kolej Sri Inai Kota Bharu. Kolej Sri Inai ke? hahaha. agaknya. Selamat Mcuba!!

2 comments:

nursarah said...

lama dah tak pi klate.. hehe

Nik Nurehan said...

ye ker. nanti2 ada masa leh la dtg sini :)