Friday, March 12, 2010

Kuey uNIK :)

Kuey ~~ Kuey~~~
Wahh nampak kepelikan jerk kuey di bawah neh.
Nama apa kah kuey ni yerkk?
Owhh saya mintak maap, x dpt saya nk bg tau apakah nama kuey ini.
Stahu sayerk. kuih kaler di bwh ni, ada inti tau. inti kacang.
Rasanya? erkkk x mkn la pulak.
Nampak unik smcam sbb tu la sayerp beli.
Dh beli naper x mkn?
Biasa la, kalau nampak unik tu bkenan utk beli jerk, mkn x mo la pulak. keke.
Susah sayerp nk mcuba sesuatuu menda yg unik.
Jawabnya my parents la yang tukang mkn. hehehee..
Kuey di atas tu, entah la nama apa jgk. Tapi slalu dh sayerp lihat kuey di atas tu..
hehehe. Sabar je lah ;)

2 comments:

HOn3YB33 said...

wahahha..sekali tgk kan..kuih atas tu macam kuih onde2 jew...ke bukan??

tapi yang gambo kuih kat bawah tu memang pelik..macam buah nangka pun ada..tapi warna plak lain...:11

Nik Nurehan said...

hehe..
kuey ats tu bukan onde2. tapi x tahu lak nama dia. mak ada bg tau tapi telupa lak. keke.

tapi rasanya mcm onde2 gak cuma bentuk nya lain.

yang kt bwh tu mmg pelik kan. ish2.
sbb tu an bkenan utk membelinya.
mkn x mo lak. haha.
trasa rugi lak. patut cuba baru leh tahu ok ke tidak.. keke