Saturday, March 13, 2010

Buhsan+Hujan+Shopping

you life Pictures, Images and Photos
Buhsan tramat.
yeap2 saya sangat2 buhsan la hari neh.
Nk kuar utk ke jabat pos. aiya cuaca pulak x mgizinkan.
Nk detim2 pun harus ditundakan..
Nk mkn nsik ulam pun tbantut jgk.
HUwaaaa ini smua krn hari ujan.
Ish x baik an. sblm ni nk sgt ujan kan.
Kata panas itu meletihkan/merimaskan lah. hehe.
Ye lah, penat wooo kalau cuaca tlalu panas..
Rasa leteh smacam. Bila mandi pun trasaa panas kembali.
Cepat jerk peluh ni turun. kekeke.

Takpe2 esk msih ada.
InsyaALLAH msih bnafas dgn sehat tubuh bdan.
:) yeaahh......

Psssttttttttttt : adow niat tu nk beli heels baru. Agak2 bkempatan ke nk ke mall yerk..?
Asyik2 pakai kasot crocs pinky. selang sari pakai heels buruk.
Dh x lalu nk pakai heels itu. Sgt2 la keuzuran..
Boleh kah nk heels baru neh..?
Knapa tanya boleh ke tidak?
Maklum la skg ni kn bulan jimat cermat.
So kena pk abis2 sblm membeli. hikhik.

Hurm hurm.
Kalau rasa syg sgt nk pakai duet sndiri.
Apa kata kita wt sesi pujuk memujukk org tsayam ;) kahkahkah.
Alamatnya kena nunggu hari gaji nanti.. hurm.
lg 3 hari utk dpt gaji neh, x de lama sgt kan.
tunggu je lah. hahha. jahattt :P

Opsss sblm tlupa. dlm jimat2 pun.
saya telah membeli selai shawls & 2 lai ank tudung tau.
Rasanya on da way tapi entah la tokey tu dh pos ke blum my shawls.
hurmm hope fully next week dpt lah.
jengjengjeng!!

Suprise utk si dia.
Si dia blum tahu lagik saya membelii tuuu. hahahhaa.
xpe, grenti si dia x marahkan saya.
Sbbnya shawls itu tantek!!! insyaALLAH :)

No comments: