Wednesday, February 24, 2010

Salam.

Assalamualaikum...
Slamat sejahtera cik an ucapkan.
Wah dh lama gilerrrr cik an x update blog yerk.
dari 13 february 2010. hahaha apo kono neh? nk bsara dr dunia blogging ka?
hahaha. sapa rasa rajin nk jawab. memandai la ek korang bg andaian okey!
Entah la sejak2 akhir neh mmg malas giler nk update tau.
Mukin krn pyakit 'mukabuku' yang sdg myerangg.
Itu la myebabkan cik an jd malas sgt nk loginnnnnn blogspot.
hahaha.
Nk kata x de cerita menarik?? tak jgk.
eh eh tak jgk?
sbenarnya mmg x de cerita mnarik pun tapi dek malass ituuu sgt mempengaruhiii mmg x leh mlawan okeh! hahaha saba je lah.

Takpe la, at least hari neh an dh tsedar yang an manyakkkk abiskan masa di tempat lain tapi bkn di ruangan sndiri.
ok ok pasni wajib update walau selang shari ok.
wahh x brani beb nk janji update stiap hari kangg tbabas pulak. keke.
nanti org kata kita x menepati janji susah pulak. kekkee.
Weeeee..
so apa pkemabangan korang ek!! wahh saya tahuu!!!!
Skg neh masing2 aktif kat 'MukaBuku' tu kan... Siang malam duk mlayan 'comment' & game kan!
Hehehehe. Ala korang malu nk ngaku pun cik an dh tahu pun.
RIlek2 rasanya smua org gitu kut!!

ok la tu dr korang2 membuka website yg x bfaedah ker baik koranggg mnambahkan 'kawan2' di sluruhhh msia.sabah/srawak dan jugak luar. kekeke.
Slamattt bermukabuku yerp smua!

Tanggungjawabb jangan dilupai okeh!

No comments: