Tuesday, December 22, 2009

Sibuk total!!! -

Sayerp sibuk..
Telalu sibuk..
Anda bagaimana..??
Masa tluang sayerp digunakan dgn menonton tb.
Boleh dikatakan itu lah keje harian saya.
X kira masa, siang mahupun malam.
Opsss slalunya star tgh hari hingga malam la.
Kalau tang pagik neh jarang sgt la.
Start jek jam 2 hingga 5.30 mesti sayerp x bgerak kemana mana.
Cuma sayerp kena la curik masa sdikit utk myelesaikan keje sayerp di p.jabat pos.
Kalau dulu sayerp smestinya kluar dr jam 2 smpai 5 kan.
Tapi skg tidak lagik.
Sjak si dia bkejer, sayerp tidak lg kluar lelama tau. Baguss kan sayerpp.? hehe.
Cuma mcurikk masa skitar jam 4 saja.
Itu punn sayerpp mgambil masa dlm stengah jam utk myelesaikan keje2 itu.
Settle jek no more jejalan okeh. no more membuang masa or mhabiskan minyak keta tanpa tujuan. Terusss aja balik ke rumah tau.
Waaaaaaaaaaa ada perubahan yg telah blaku atass khidupan sayerp..
Kalau dulu x mo jek balik awal2 neh.
Nak kluar jek keje nya.
Kalau kluar nak jek singgah ke mall tau.
Tapi skg? Tidakk lg...
Krn apa..?
Krn TV lah.. hehehe. TV merubah sgala galanya :)

Jam 2 di tv3 : Tasbih Cinta
Jam 3 di tv 104 : Sinetron Sekar

Jam 4.30 di tv3 : Cucu Betong


Korang2 mcm mana plak yerk??
Adakah korang gilakan tb mcm sayerp neh? hehe.
Saba je lah..

No comments: