Monday, December 21, 2009

New Cafe.~~




Salam...
Eh apa plak neh..?
Mkanan apa plak neh.??
Tetiba plak timbul gamba mkanan.
Bilow masoo plak Cik An neh kuar mkn yerkk..??
Hahaha...
Utk pengetahuan korang la yerk.
Lepas mkn2 kduri di rumah Eddy tu.
Kami singgah ke cafe yang bdekatan dgn Ridel Hotel tau.
X ingat pulak nama cafe tu tapi stahu an lah, dulu cafe tu nama lain tau
Kiranya ni dh btukar tangan la..
Dulu2 cafe neg nama "D'river"
Entah apa masalahnya D'river itu di tutup..
Tut2 cafe lain plak yang timbul..~ Huhu..
Of cos la tokey nyer lain gak kan. kekeke..

Aii x kenyang2 lagik ke dh mkn nsik kt tpt kduri tu??
Pehh perut tgh konyang gilerrrrrrrrrrrrr...
Trasa berat n ketat jek baju kurung tu tau..
Tapi disbbkan 'mood' nk balik rumah x dtg lagik.
So singgah la kedai utk minum dulu.
Alang2 minum sure la order mkanan yang ringan yerk..........

Utk dua pilihan yang an order neh.
An cadangkan korang amik roti stim tu.....
Pehhhhhhhhhhhhh sedapp giler okeh!!
Rugi korang kalau x mcuba nyer.
Dgn perut yang kenyang pun leh mkn lagik tau.
Opsss share2 la. x kn nk abiskan sorang, mau pecah perut neh! kekeke..

Second menu tu telo apa tah. erkk! kureng la skit.
Kalau mkn gitu mmg x brapa lalu. Tapi kalau ada roti or nsik. laju skit kut! keke.

* Yang! next time kiter order roti stim lg ekk~~~ ;) best!!
* Harga nya sgt2 bpatutan.

No comments: