Sunday, December 06, 2009

KBMall Runtuh???



KBMall runtuh ke?Budak-budak ni duk bising KBMall runtuh…?
Riuh rendah dibuatnya bila statuss itu dinyatakan dalam facebook petang td..~~
Kreta jatuh dr parking KBMALL lah..

* Hurm, teringat kan hari smalam. smemangnya sayerp n incik kerie ke KBMALL.
Dh tu siap pakim kt atas tu lagik. Baru jek smalam lalu di tempat kjadian.


5 comments:

:: Feez_Mior :: said...

subhannallah an.. seriau laa plak.
org xde ke kt escalator time tuh??

Ann-Wardrobe said...

fyzah~~ ish ada fyzah. stahu an. 3 or 4 org mangsa fyzah.
2 org yang meninggal. plajar masterskill.
sorang mati di tepat kjadian. sorang mati time nk g hospital. sorang lagik duk icu.
mnakotkan fyzah~~~ dr atas bdesuppppp bwh skali. 3 tingkat. mau bgegar mall tu.. ish ish.~
ada manyak gamba dia fyzah. an pun pening, takot!

:: Feez_Mior :: said...

ish.. tngok video tu mmg menakutkan pn.. x penah terjadi taw rasenye.. mcmne leh terjatuh eh? dlm keta tu ade org ke??

mYpRecious said...

terkejut giler bile tau berite ni ann..

kesiannye dekat mangse2 yg tak bersalah neh..

mase kete tu jatuh, ade org tak dalam kete tu ann?

Ann-Wardrobe said...

org tu tsalah reverse dgn lajunya. dushhh tembus dinding atas tu fyzah.. dush jatuh stingkat demi stingkat.. smpai la ke bwh.
dgr kaba ada. ada kata x de.
mcm sangat cerita x tahu yang mana betul..

ada kata pmandu larik. ada kata pmandu ada jatuh sama dlm tu. x confirm~~
pasal memandu x leh nk confirm.