Sunday, September 06, 2009

Parcel Dr Puan Lin~~

Assalamualaiakum~~ Slamat Bpuasa semuanya...
Apa kaba ek korang2 kt sana..?
Alhamdullilah hari neh dh 6 hb.
Kejap jerk rasa kan.. tut2 dh 20 hb, arii raya,kita bgumbira.
Ewwaahhh~~~ hahaha........

Maap la lambat sgt nk update entry baru gara2 ada perangai malas melekat kt badan an neh kan. kekeke.
Smemangnya malas ok. Sedangkan an dh login pum id neh, tapi tetap gak malas nk type2 entry kt blog neh. Saba je lah. kekeke.

Entry utk hari neh bkn nya ada apa sangat cuma pyambungan entry yang sblm ini sajer ;)
Mesti tetanya2 kan apa la menda dlm kotak itu. keke.
Kotak aka hadiah ni datang nya dr seorang kawan yg barada d JOHOR tau..
An kenal DIA neh sbg cust dr An-Wardrobe.
Lama kelamaan kami mjadi kawan baekk gitu, walau pum kami x penah ketemuk, tapi hubungan kami agak rapat gak la.
http://linmdnoor.blogspot.com

Tutt.tutt dek besday an sudah lepas kan, tapi an tetap menerima sbrg adiah dr korang oke. wahhh mgader. kekeke..
Smpai la giliran Puan Lin la pulak...~~
Yang kelakarnya, Lin kata nk wt suprise utk an tau...
Tapiiiiiii bila dia on da wat ke Pos Office, boleh pulak dia mms kata esk tunggu parcel dr nya. Hahaha suprise kah itu Lin...? tp x per lin~~ Kamu wt saya tidak sabar oke. kekeke..

Keesokkannya harinya, spt dijangka la parcel Lin tu smpai ke rumah.
Ku bukak dgn rakusnya dan ku lihat spasang baju kurung bkaler PINK n spsang keronsang thias indah dlm kotak ituu~~ Wah kaler pink jgk youuu..
Sukaaaaaaaaa sgt!! Trima kaseh yerk Lin..
Leh la an pakai di hari raya nanti! tapi rasanya x smpat la pulak cuz baju & kain itu agak besar la pulak dgn An. hehehe.
Walaupum baju kurung tu bsaiz M, tapi an mganggapkan size nya mcm size L kut.. Ye lah, potongan masing2 kan. Mana nk sama kan.. Kekadang size L pum elok2 jerk. keke. Tapi kali ni tbalik pulak, besor la pulak.
Nk atar ke tailor pum x smpat dh, ye lah dia rang kan makin sibuk utk myiapkan tempahan tak kan la nk terima baju2 baru walaupum utk dperbaiki kan~~~

Tunggu pas raya nanti, leh la An pakai nanti kut2 ada kenduri ker, utk raya aji ker, kemana ker. hehehe.

Apa pum Trima Kaseh tau Lin ;) mUaxssh..~!



* Chantekkkkk kan!!!! ;) i like.. hahaha

4 comments:

cIk pEnNa said...

an,
rindu nye sama kamu!

Nik Nurehan said...

Sue : rindu kamu jgk!! ;)

Sis-Lin said...

wah patung tu pakai cntikkk,belum an pakai lagik tus...hehehehe

sori an terbesar,ingtkan M tu sedang2 aje...

Nik Nurehan said...

hye lin!!! trima kaseh yerk!! suka sgt sbb kalerr pink. i like. alahai x pe lin, baik besa dr kecik kan. keke. leh ekjust ;) senang!!