Tuesday, August 18, 2009

Hari smalam, Kenny Roger's

Lalallalaa.. Tadaa~~~ hahaha..
Mesti korang suka kan. yo la asyikkk duk tempek gamba mknan sajer.
Nk wt camner, Cik An kan suka sgt menunjukkk.. huhu..
Oitt ikut org ah..~~ yang korang2 neh suka merungut apa sal kan?
x suka tgk x yah klik2 blog neh ok.. huhu..
Slalu sgt org gelakkan blog neh yang penuh dgn gamba2 mknanan. huhu.
Kang2 delete url mail dr msuk sini baru tau. dush tendam ~ hahaha. Padan muka u All. haha.
Trasa amikkk.. ;) lalalala.

Wahh kasar smacam jek bahsa Cik An kali neh.
Itu menandakan Cik An sgt2 buhsan org yg merungut oke!.. huhu.

Last day, Cik an dgn parent ke TESCO utk membeli belah brg dapo.
So Cik An bg tau la kat mak yang nk blanja mkn utk tgh hari neh.. hehehe. Wahh baek gitu.
So pilihan kami iaitu KENNY ROGER's lah.. hehehe.
Slama bukak neh, ni baru kali kdua kami membeli di situ ok. Kalau Cik An kiranya kali ke tiga la mkn KENNY ROGER's KB neh.. Skali tu dgn org tcayam kan. keke...

So Cik An order 3 set ~~ hurm ye lah skali skala mkn x kn nk order 2 set then share2 kan.
Nama lagik nk belanja x kan nk save2 budget pulak. kekeke.
X baek cam tu woo. Lebeh2 belanja parent sendiri ;) harus la joliiiiiii kan. keke
Brapa la sgt 3 set neh.. ;) x de nilai apa2 pum...

SO layan je lah yerk gamba di bwh ;) kekeke




2 comments:

Sis-Lin said...

alamak an...terliur le tgk ni..hu hu hu..

Nik Nurehan said...

hahhaa. sabar2 :P puasaaaaa