Monday, July 13, 2009

Taraaaaa.. Sedap & Chumel!



Lalalala.. Tu diaa...
Kluar dh dr bukusan putih itu. keke.
Yang sbenarnya, ada 2 bukusan tau tapi disbbkan satu tu Incik Kerie punya, jadi nya an juz snap sbkus je lah. Yang Incik kerie punya, dh abis pum! hehehe.. (maklum la adik2 ramai)
Yang An punyer, smestinya manyak lagik. x kn la nk perabis skali gus kan.
Ancus diet ku ini lg pum bkn sonang2 nk dapatkan nya.. Aii x kn la everyweek nk suh Cik Fyzah kita mngeposkan nya. hahaha.. Over la tu :)

Auchh Auchh! korang perasan ke tidak.
Ada si chumell di sbelah biskut ku itu.. Lalalalalla..
Sgt chumelll kan!! kan..!!!
Si chumel tu adalah pemberian Cik Fyzah tau.
Trima Kaseh yek Fyzah, wt susah2 saja.

Yang!! ayang neh dpt edi bea tauu.Yeayy! hahahaha.............

Ai korang jangan plak order biskut neh utk mdapatkan tedy bear ni pulak.
Mau fyzah nk adiah kan utk korang.. Hhaha. Mesti x mo punyer.. llalaalaal..
Trima kaseh manyak tau. Sgt chumelllllllllll..

" Famous amos are one of the best cookies!!! yum yum"

Phatian!! Phatian!! Gamba ini di curikk!!! hahaha. Maap yerk! Saya tahu tindakan saya neh salah tapiiiiiii saya ttp nk gak gamba neh oke.. haha. Maap yerk ! lalala. Maap pada sapa lg!
Cik Fyzah la!. haha ( http://www.eteqcute.blogspot.com)

4 comments:

Sis-Lin said...

ermmmm terliur je le nengok gmbar biskut nih...nk pi cr jgk laaaa

an.wardrobe said...

lin : sedapppppp! x leh nk banding la dgn chipmore tu. ujung kuku jek. haha. over!!

dee66 said...

x hancus ke sampai kat an?.. anak akak kalau balik kl mesti nak mengendeng sekut ni kat tesco..

Nik Nurehan said...

kt tesco kb x de pulak. menci!!
elok2 jerk smpai dekat an. bukusan kerie, ancus.. keke. nsib baik!!!