Monday, July 06, 2009

Kuey akok???


Arggggggg.. Geram nyer.
Sakit hati neh tauu..!!! huhh. (mgeluh panjang2)
Korang pk kan, kuey apa ke ini??? Auuchh!!!!!!!!!!!..
Pagi ni an ke rumah Nik Faizah tau. Kalau korang x tahu kena bc entry yang lepas2 lor. keke.
Malas dh nk explain cuz x de mood mana..
Patsu an x msuk la ke dapo dia.
An lepak aja di luar pintu dapo. hurm...
An beli la 3 kotak polisterin neh, satu utk ku, satu utk incik kerie n satu lg untuk ellena.
Sesampai di rumah, alangkah tekejutnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
haaaaaaaaa. tngaga n mata mula membuka besarnya..
Dh lama mata dh besar neh, makin besarr jadinyaa..Nsib x tkluar ok!!!!
Kejut sgt2 bila nengok rupa kuey akok ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UUUwaaaaaaaaaa sedey sgt2 tau...!!!
Apa dh jadi dgn kuey akok neh. x mjadi yerk.
Spatutnya dia rang bg tau la, x de la balik2 jadi frust camni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Penipuuuuuuuuuu!! ;(
Salah dia rang ah x tunjuk dulu.
Ada pulak kuey akok mcm ni rupaaa.. Udusssnya n pelik! sangat2 pelik.
Kalau an x membeli nyer sure an x jawab ni kuey akok tau!
Eeeeeeeee x suka! x suka!
Rasanya pun kurenggg jek!! manyak tepunggggggggg!!
Eee frustt nya. dh lama x mkn kuey akok neh, last2 jd camne ;(
UUwwaaaaaaaaa.........!!

So sory to my shayang n ellena.. sgt2 x puas hati bg org mcm neh kan.
Adik! kaka mintak maap tau, x tau pulak.
First time jd camne ;(
Kaka sendiri tekezupppppppp..!!!
;(

6 comments:

Sis-Lin said...

lin dh pernanh mkn.,mmg lain tu dgn kue akok yg betul nye tu..mmg penipu itu org jual an...lain kali kasi bkk dulu..

Fendi @ Motojhiro said...

akok x dok kedut, x sdap

cIk pEnNa said...

kat sini kueh nih idok le manis sgt..

Nik Nurehan said...

lin : tu la. ari tu an x msuk la dapo dia. tunggu kt luar jek. x penah jd camni. balik2. tekezupp! hahh!! rasa pum x best ;( kecewaaa

Nik Nurehan said...

dy : tu la. x mjadi,tepung manyak!

Nik Nurehan said...

sue : sana pum ada kuey tradisional kelantan yek. org kelate ke yg buat tu ;)