Wednesday, June 03, 2009

SayaPerlukan DIA ;)


Hye Herbalife..
Btemu kita kembali yerk.
Stelah bebulan bulan saya meninggalkan mu,
akhirnyaaaaa minggu ini, saya sgt2 ler memerlukan kamu kembali tau.
Opsss dulu2 bkn diet krn ini tau.
tapi disbbkan menda ni mmg ada lagik kt rumah.
So masa ni lah saya harus minumnyaa.
Nsib ler menda ni lum expired,so x de la membazir kan. kekeke.
Yang tinggal pum bukan nya manyak lg.
Alang2 dh start ni, minum la sampai abis.
Pasniii sendiri jaga mkn la yerk.. keke.
Nk beli Hl lg ker?
Ahaaks, rasanya sudah malas..
tapi kalau ada org sponsor apa salahnya.
Ada ke org nk sponsorrrr..???? ;) kenyit2 mata :P

This week,
Pg n malam mmg an minum HL cokelap ni lah.
Except tgh hari mkn nsik.. hehe.

Saya tekad utk turunkan kg sy kembali.
Biarlah dia brada pd kedudukan spt sblm ini.
Kalau leh turun lg, lg best ;) kekeke

Smoga saya bjaya ya ;)
InsyaALLAH.
* jangan plak angat2 taik aym sudah la. keke

6 comments:

SiS-lin said...

eee dia dh beli HL ler..ok ok jgn x teruskan yek...selamat berkurus an...

Nik Nurehan said...

lin : haa ni kes x baca cerita la. keke. menda ni dh ada lama.. dr lepas kut. mkn skit x abis. keke.
so alang2 nk diet, mkn kembali la..

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

wah!!! mizah pun nak start HL balik....takut nanti expired tak leh minum terus...rugi2

SiS-lin said...

bkn x bc...salah tulis ler..nk tulis dh minum le tu,tp tulis bel;i lak..salah le tu..dok berangan je nk tulis....hehehehe

Nik Nurehan said...

myzah : tu las. baik minum. keke. kang dh expired baru nyesal duet mlayang begitu aja. keke

Nik Nurehan said...

lin : tgh berangan rindu kan abg. x g ganu jumpa abg keR??