Wednesday, June 03, 2009

Berat kan ;(


Tgk! Tgk!!
Korang gelak ekk..
Korang neh, x baek tau.
Mcm my mum la gelak kan sayer...
Uwaaa..
Sbb apa?? Sbbnya jarum tu dh bgerak ke kanan tau.. UUwaa
Kenapaaa saya smkin berat ni?
Biar saya sendiri yang jawab oke.
Krn saya kuat mkn!
Krn saya x rasa best sgt smpai x ingat nk control dh..
Uuwaaaaaaaa...
X suka! x suka!!
Bukan senang nk bg jarum nyer gerak ke kiri balik..
tensionnnnnnnnnn!! Arggggg..

Nsib ler, saya ada incik kerie yang enggak kesah akan kg saya.
Timer kaseh syg kusss..
X penah merungut akan berat saya..
X kesah kalau nk mkn manyak mana pumm..
Yang pasti dia smemangnya saya seadanya..
X suka saya kuruskan badan la.
Kalau tambah pum x kesahMyEm0.com
Uuuchss yang neh, x mo la.
Tambah x mo, maintain x per.
tapiiiiiiiiii stelah bebulan bulan syg ni maintain kan.
Akhirnya tewasssssssssssss jgk!! Uuwaaaaa...MyEm0.com
Apapum,
Trima Kaseh syg ku sbb stiasa menyayangi syg ni. Muaaxshh

p/s : ye lah masa kenal2 dulu pum berat saya cecah 80kg tau.
Kalau dia jenis memilih mukin dr dulu dia x suka saya kut.
Hahaha, perasan ;)

4 comments:

SiS-lin said...

tu x berat lg an..oke le tu...lin hrtu dr 58kg gi ke 62kg lg le berat,,,tp skrg dh 59kg...hoye hoye...

Nik Nurehan said...

lin : suka ah dia, kita gop dok happy :(

♥♥ Miss NuHa ♥♥ said...

ann...mizah lagi ke kanan la ann...kira ann ok dah tus

Nik Nurehan said...

myzah : kira ok? an kira2 x ok :(
kang naik n terusss naikk..