Thursday, May 07, 2009

Mood : I'm Okay.. Yek Okey?

robots Pictures, Images and Photos
i'm going to smile like nothings wrong & talk like everythings perfect.
pretend Pictures, Images and Photos

* Sebenarnya hari ini aku nak menceritakan sebuah kesah “Hati ini siapa yang tahu”. ...
Ya siapa yang tahu tentang hati ini jika aku tidak menceritakan/memberitahu apa yang terkandung di dalam hati.. Aku sedih, gembira, marah, runsing atau risau siapa yang tahu.. hanya Tuhan sahaja yang tahu kebahagian dan kesakitan hati ini.. Erm.. Aku tak tahu macam mana nak meluahkan apa yang terkandung di dalam hati aku sekarang.. Tetapi apa yang aku boleh kasi tahu, aku dalam keadaan tertekan.. Mungkin jika tengok dari air muka aku, aku nampak seperti biasa sahaja.. tutur & cara seperti orang yang tiada masalah.. seperti orang yang sentiasa happy.. Tapi hakikatnye sedih dan peritt.. Diri ini sahaja yang tahu..

* Mood rasa x best jerk dr ptg td hinggalah skg neh.. :(

2 comments:

SiS-lin said...

hurmmm mesti dok terasa dgn cik kerie tu...sapa lg kan? ala klu syg tu mcmne pun nnti mesti rindu tu...hehehehe

Nik Nurehan said...

lin : yeap2. sama2 x bpuas hati :(