Saturday, May 02, 2009

Jalan2 Edisi 1

MyEm0.Comfar apart love Pictures, Images and Photos
Yuhuu.. Slamat Petang Semuanya
erkkk huaaaaaaa.. (menguap smbil tup mulut okeh)
adesh..
Mata neh trasa ngantuk ler.. Rasa cam nk pejam jerk.
Tp disbbkan skg ni waktu maghrib ku gagahkan mata ini utk tbukak luas...
Ngantukkkkkkkkkkkkkk nyer.........!!

Sharian dr pagi hingga lah ke petang, aktiviti ku penuh dr luar sana. keke..
Kalau pagik, Cik An abiskan masa bsama cousin yang yang bnama Lina.
Belah petang plak, Cik An abiskan masa dgn org Tsayam, Incik Kery.
An ke "SuaRasa' utk kali ke2 tp kali kdua ni an bsama Incik Kerie.
Icik Kerie pum sama la. Dh pegi pum. haha. (ptg kelmarin)
Kiranya 2 kali sorang ke tapak 'Suarasa"
Ahaaks beli apo sgt!!! Cekedis aja... Hahaha..
Opss jangan kata Incik Kerie sajer, an pum same ler. Hahahaha.
Tyme an kuar dgn Lina tu x beli apa pum oke. Caya ke tidakk?
TIPUU!!!!!!!! Opss ada la. 2 biji nenas yang kiut2 yang bharga rm 2 sebijik. kekeke. Tu je lah.
Suasana boleh dikatakan meriah jgk la walau pum sbenarnya bkn la ada apa sgt kut.
Tp dh ramai yang terjah!!
Kita pum x nk ler lepaskan peluang. haha. Slalunya x pegi pum ke ekspo2 mcm ni.
Tp disbbkan aura kali ni blainan skit, jd smangat smacam jerk!!
kekekkee.

Hurm, Agak kepenatan jgk la bila hari ni manyak abiskan masa kt luar.
Slalunya kuar kejap2 jerk.
Takpum kluar skali shari.
Tapi hari neh 2 kali di tpt yang sama. Hahaha.

Opsss! bkn 2 kali tp 3 kali tau. Aahaaks..
Overr!!!!!!!!!

Skali bsama Cik Lina.
Dua kali bsama Incik Kerie.

Apa tidak nya. memula pegi dgn incik kerie.MyEm0.Com
Beli itu ini. dh siap beli2, kami ke Hayaki Kopitiam gara2 perut udh lapa...
Pastuuuuuu round2 banda kb jap. Pastu kami singgah smulaa ke tapak eskpo itu utk membeli 'sesuatu'. hahaha.
Kiranya 2 kali la pegi dgn Incik kerie ni.. hahahahhaaMyEm0.Com

To : Dik Yatie.
Kata nk g..? naper x join ptg bsama kakak mu ini..??
So sory dear, kakak mu x leh nk janji masa mana mau kuar..
Atas krajinan Incik Kerie utk terjah ke sini.
Masa on da way dtg kb, br dia call kata suh bsiap.. keke..

Hurm, Next time kita kuar2 utk ketemuk yer Dik Yatie..!!

To : Dik Ellena.
Bila kamu mau pulang ke KL ya......???
Msih smpat utk kita ketemuk ka..?
;(

2 comments:

Yatie said...

dik yatie masa pagi giler smgat kot nak gi.. tp bila dah tgh hari mmg dah malas wkkaka. Pang sebjk adikmu ni. GIler mls nk kuar.

Nik Nurehan said...

hehe. mmg nk kena lempang.. :P malas sajor. acu incik z yang ajak. laju jerk. kekeke