Monday, April 20, 2009

Tanya2, Korang wt apa?

Hye Semua..
Wallamak rasa cam shari x tenet okeh.
Sedangkang br 3 jam x de letrik. eke.
hurm. yang x syiok nyer dr kui 2:30 ptg smpai ler 5:30 tau.
Punya la buhsan. huh..
Tapi tetap gak an stia duk kt rumah jek.
No merayap2 utk hari ni. keke..
Esk? x tahu la. keke. (tunggu aja incik kerie ada d kb nanti, pasti merayap punya)
kekeke.

Entah la tetiba plak x de letrik siang td..
Hurm my ayh siap call smpai 3 kali tau.
Punya la nk suh cepat2 repair. haha. Entah kt mana puncanya.
Alhamdullilah nsib baik x smpai ke mlm kan. keke..
Elok2 jerk ada letrik, lepas jek mkn petang mak plak ajak kuar.
Aiya x de letrik x mo kuar plak. huhu..
Sabar je lah :(

Spanjang an x online.
Korang2 wt apa yerk?
Sibuk msing2 sibuk betenet, sibuk wt keje opis kan..
An jgk la tengaga kebuhsanan.. hahaha....MyEm0.Com

2 comments:

Kasawari said...

tak bayar duit elektrik ke... he he..

kasawari sedang buat apa ek.. cari burung mata putih kot.. he he

Nik Nurehan said...

kasawari : bwek. ada plak kata kiter x baya. mmg la an x baya tapi ayh baya ok. keke... x abis2 cr mata puteh. senang jek cr kedai. focus point ker. kaler apa pum leh cari. haha