Sunday, April 19, 2009

Sgt Best!!

Erkk!!!
Kalut jek CikAnn ni kan. aaahAkss..
Ingat kan kalut sbb apa?
Sbbnya x leh nk upload gamba. wakakaka.

Tapi skg sudah kembali normal okeh..
Huhhuu.. legaaa
Bkn nk tempek gamba apa pum cumanya nk tayang kat korang2
Yang mlm ni an pekena teh boh 3 in 1 ni ler. wakakkaka
Cehh.. Ada2 je kan... MySpace
Tp yang x syiokk nyer air panas ni, cam suam2 jerk.
X betul2 panas.. Erkk tu yang x best..
Kiranya leh terus minum gitu je lah.
No siup2 bg sejuk skit or hirup dgn sudu la.
Wahahaha..

Takpe lah, janji dpt minum gak. MySpace
Sgt2 best!!!
An suka brand ni.. ;)

Dh manyak ari gak duk ngidam minum teh panas neh.
Tapi sblm ni asyik tahan jerk tapi malam ni x leh dah.
Harus minum...
Dgn rajinnya ke dapo, membuka almari yang dipenuhi dgn stok makanan.
amik satu paket, cawan, sudu... hikhikkkkkkkkk!!

Apa lagikk jum minummm!!
Korang nk? meh2 dtg ke rumah.
An wtkan air neh yerk. Mudah n cepat! ;)


2 comments:

SiS-lin said...

gambo pasangan romantik tu..dr 1 dh jd 3,nnti lama2 penuh le kt atas tu..suke..

Nik Nurehan said...

lin : haha. wt masa ni ada 3 jek. insyaALLAH akan btambah nanti2 kut. keke :p pose yg sama. maklum la x pandai bgaya. keke