Sunday, April 12, 2009

Studio 3



Utk Tatapan korang n kami bdua okeh.
Bkn nyer nk menujuk or eksyen2 okeh. keke..
Korang x suka. x perlu 'gatal'2 nk open page ni..

Maklum la hak cipta sendiri, sooo atas 'tuan' nyer ler kan. keke
Korang jeling?? huhu, ada an kesah? x pum...

Sbenarnya picture ni di ambil, hari sabtu, bsamaan 11 April 09 lah.
Tapi disbbkan x sempat nk menempek so malam ni br leh nk upload sini..!!!
Ni lah picture ketiga kami di kedai uncle itu...
Huhhuuhu..

* Kalau korang perasan kt header tu kali ptama n kdua lah.. keke

To Shayang : Next time, kita tukar kedai bole? Borim dh ke kedai uncle ni. keke..

Price : 3 keping gamba, 1 cd, 2 air kotak : RM 25

8 comments:

HoPe said...

ei..loving nye..sukeeee..:)

Nik Nurehan said...

arynaa :)

cik boneca chanteq said...

manjenya korg..
ske tgk...keke..:p

Nik Nurehan said...

hehe.. hye fara chumell ;)

cIk pEnNa said...

suke ek amik gambo kat studio..
hihihi

Nik Nurehan said...

suka! kekeke.
skali pegi, nk lagi tau. keke ;)
ala baru kali ke 3 :P
walau pose yg sama, hati tetap kata suka! keke

HANA said...

eh silap pulak kotak komen tadi.hehehe..sebenarnya nak puji entry ni..tapi terletak kat kotak komen bawah pulok huwahuwa
so sweet..bile nak kawen?muahahaha..

Nik Nurehan said...

auch! boleh plak tsalah klik. keke. ;) takpe. kawen? tunggu msing2 ada wang yg mcukupi. keke