Monday, April 13, 2009

Kuey Pg & Ptg



Slamat Malam Smuaaaaaaaaaaa
Wahh blum apa2 dh tempek gamba mkanan kan...
Harap maklum yer!
Blog ni smemangnya dipenuhi dgn gamba mkn2.
Korang x suka, jgn complain tapi sila kluar!
wahwahwahh..
Apa kes an neh? kasar smacam jerk kan..
Ala korang ni, gurau2 pum nak majuk dh. ishh. spotim la beb. keke.

Kalau diikutkan, si dia akan menemami ku tapi atas disbbkan ttentu, tpaksa la pagik ni an kuar sorang2 jerk. (eleh mcm ler x biasa kuar sorang kan) hahaha..

Bila perempuan ke kedai, x kesah ler ke mall ke, ke pasar pum.
Pasti membeli belah x ingat donia. hahaha....
Entah saper le nk mkn kan. keke..
Kiranya kuey pagik ni di bawak ke petang jgk la. haha.
Senang x perlu pk dh menu petang apa.
Rasa nk mkan, bukak jek saji tu ;)

kekeke.

disbbkan kuey dh ada manyak..
so petang ni an x de la beli apa2 utk dbwk pulangg. keke.
Kiranya kenyangkan peruttt di kedai bdua dgn incik kerie shj.

Parent? aahaaks mkn kuey aja..
Teruk punya anak kn! haha
Sabau je lah.. hikhik hikhik


* ops yang satu tu bukan kuey yerk! tapi laksa.
disbbkan kuah smalam ada manyak sgt, so an beli la laksa stengah kilo.
Price : RM 1 shj

* kuey2 tu, serba RM 1.
3 jenis kuey, total : RM 3

No comments: