Saturday, April 04, 2009

Kosi cerita d ptg sabtu :)



acececcece merah nyer... kuikui. nasib ler tudung x merah jgk. keeeee x suka!x suka!x suka btudung merah ataupum hitam okeh..Entah knapa x suka.. Sbbnya nampak wajahku makin gelappp jek kaler camtu.lebeh2 colourrr hitamm!! menakutkan. keke.kang org x nampak muka an. duk nampak gg aja. hahaha........
lalala. mau kemana bebaju merah ini..?Hasih x kemana pum..smbil2 amik gamba utk an-wardrobe. Smpat gak la amik gamba utk koleksi sendiri.Miahahahaha. Sabau je lah, bgaya dgn baju org.. kuikui..
Ala kejap jerk ni ;)
Hari ni rasa smcam jek okeh.
Bkn an yang smcam. Opss!! bkn masyam okeh. keke..Tapi Incik Kerie tu...Haii lain mcm jerk..Hari ni 'mood sensisip' okeh...
Nk dikatakan dr subuh td hinggalah petang2 camni.Incik Kerie slalu ulang menda yang sama.......
"yangg! jgn genyar2 okeh
"syg ni sayang kamu"sayang syg ni sorang je tau"
aiiihh naper neh..?? tetiba pelik mcam okeh...
Smalam, dlm kui 5 lebeh an tsedar. tgk2 ada 36 miscall dr dia.. huhu.Apa taknya, biasa la, hp an neh mana bukak volume. Siang malam duk off volume juz vibrate.Kalau tyme tido mano ler nk sedar k.. tido mati gitu..Dh an x tekezup nengok miscallnya yang banyakAn call ler dia balik..........
Aiii x angkat la pulak.. hurm. manyak kali gak la smpai msuk voice mail( mcm batery kong je )an pum tetido balik........dlm kui 6 lebeh si dia call kembali.erk...dia cakap dgn suara yang sedey.
"yang,sayang ni nk jumpa sayang tu"
"sayang tu jangan genyar2 yang"
haiishh genyar2 apa neh.. org duk tido, bdk baek ni. duk tido neh. kekeke.belarutan shingga skarang..........hoho..
Yang!! apa kena dgn kamu ni..?Rindu sgt ya..Sabar ye yang. Rabu ni kan kita leh jumper2 ;)kekeke..
Sayang ni pum rinduuu kamu jgk.
Jangan risau k ;)Sayang ni bdk baekkk...

2 comments:

SiS-lin said...

yang sayang nk jumpa yang ni..hehehe...bila mau jmpa an ni..huk3x

Nik Nurehan said...

hehe. tunggu syg tu mai kb okeh..
sayang mai nanti. calling2 la.
suh incik sabar bwk syg ke kb ok ;)