Wednesday, April 08, 2009

Hari ini..

Salam Semuanya....

hi Pictures, Images and Photos

Wah hari ni hari yang ditunggu oleh kami bdua okeh.
Hampir 2 minggu lebeh jgk la kami tak ketemuk.
Akhirnya pagik ni smpat2 la melepaskan rindu walaupum sejam sahaja..

Waahh kejap giler kan..
Ala that's ok.
Masing2 ada tanggungjawab yang perlu dilaksanakan.

So nanti2 leh abiskan jumpa lagik..

Hurm pagik ni si dia smpai d kb, kira2 kui 4:30 AM
Biasa ler naik bus je kan. keke.

So si dia menanti dgn penuh sabar.
Smbil menanti kui 8 pagik si dia singgah la kedai yg bdekatan dgn stesen bus ni..

Pelik? menunggu shingga jam 8..??

yeap....

Mukin pelik bg korang tapi x pelik wt kami bdua.

Smemangnya incik kerie stiasa menunggu kedatangan an neh.
yeap! yeap!!
Dr kui 4:30 smpai la jam 8 lebeh si dia menungguuuuu di stesen buss..
Punyaa la baek n stia kan.. hahaha..
Rasa ksian pum ada.

icon Pictures, Images and Photos

Tapi itu la hero saya!
sanggup menunggu okeh.. gara2 an x boleh kluar awal dr masa yang di tentukan.
so si dia tpaksa menunggu jgk la.

Kalau dia kemana mana n pulang ke kb.
Mesti mcm tu punyer.
Cuma skali jek dia balik sendiri cuz dia kurang sehat x larat nk menunggu...

Penah gak an suh dia balik dulu kan.
Tapi si dia kata x nk. x perlu balik..
Biar aja dia tunggu..
Smemangnya kalau balik boleh smula.
Tapi ye lah, kalau dh balik.
Confirm tido x sedarkan diri dh..
Dh la badan tu penat naik bus kan.. kekeke..

Sbb tu la kami x mggedik lelama...
Harus la dia pum penat kan. kkekee..

So biarkan aja dia rehat2 d rumah dulu..
Cuma!!!

Ptg ni udah ada plan.... Hoyeaahh!!
Utk temani saya ke mall.....

Wahhh dh lama x ke mall bsama dia... kekeke.
Utk belikan prezen yang tlh ditangguhh..........

Sori ya Ayhh!!! ;)

No comments: