Thursday, March 12, 2009

SRecipe bsama dia :)

Slamat Malam semua.....................
Malam yang membuhsankan..
Malam ini diisi dgn mlayan tb oke.. x de menda lain.
slain bebual2 dgn chatbox.. mata ni beselang seli dgn tb d sbelah kiri ini..
Hurh..
Korang2 wt pe yerkk??

Hurm.
Sbenarnya x de apa yang ingin an kosikan..
Slalunya an neh slalu bcrita hal yang lepas kan.
Cerita atau skadar gamba saja..? hahaha. sendiri jawab la yerk.
Kalau korang skali dua msuk sini mesti korang tahu kan.

Sbenarnya last day, hari rabu.
Kami x plan pum ke sini. Entah nk mkn mana so kami singgah je lah sini.
Alang2 msuk mall, so terjah je lah............
Lg pum dh lama sgt kami dua x kesini oke.....
Dlm hati mesti nikmat giler pekena mkanan kt sini..

kat sini..?
di sini lah saya maksudkan oke.


No comments: