Wednesday, March 25, 2009

24 March 09........


Apa yang korang nampak neh ekk...?
Iyaaa.... Set laksa okies. keke.
Kelmarin pagik an ada singgah kt pasar khatijah yang berada d town kb.
so dgn rajinnya an melangkah atas medan nya utk membeli ini.
An beli stengah kilo laksa bserta kuah n ulam2 nya..
Harga?? murah jerk.. juz rm 3.50 okies..
Kiranya kalau beli skilo, RM 7 lah :)
Kan senang x perlu susah2 nk buat. ....
Ni le keje org rajin kan.. Rajin g kedai gtu. ke...........


Tu dia Cik Ann nk mkn laksa bsertakan air soya yang beli bdekatan dgn jabat pos Kb..
Ahaakss jum mknn...Nyam nyammmmmmmmm
Kiranya lunch kelmarin an pekena laksa ler.. keke. x perlu susah2 nk msk nasik n wt lauk.
Pagi beli, tgh hari leh mkn jer..... kan senang kalau ari2 beli jek..... :)

* Yang! nanti2 kita cam gini boleh?? nk mkn beli jerk... hahhaa :P bwek!!
* Teringat ke arwah "Tokwe Jah" yang suka kan laksa....... :(


Hoyeahh kan an dah kata kalau beli2 ni senang..
Beli + Baya + Mkn. hahaha.....
Orait ka???
Petang kelmarin an kuar2 dgn parents then balik dh kui 7 lebeh.
Nak msk satu lauk pum x de kan.
Kang baru nk msk lambat plak leh mkn. Ye lah sumer lauk2 dlm prezer.
Jawabnyaaaaaaaaaaaaaa... Beli lor :)

Sbenarnya mak tingin nk mkn nsik dgang Kartini kt jalan bayam tus.
Tapi disbbkan smalam x de nsik dagang so an beli la nsik lemak ni.
Rasa..? ok la cuma x pedas..
Tu yang x brapa syiok!!
Apa pum kenyang la okies ;)
Kalau korang2 trasa nk mkn g je lah.. Price..? x smpai rm10 utk 3 org :) hehe

2 comments:

cIk pEnNa said...

nacik kerabu??
aduhhhhh..
shedappppp nye!

Nik Nurehan said...

hahah. sabau je lah. bkn nsik krabu tu.. laksa la bebeh :P kekee