Thursday, January 22, 2009

Saya sangat rindukan dia...

I miss you Pictures, Images and Photos
Rindu itu tak pernah hilang. Sentiasa ada.
Dia sentiasa ada di hati. Sungguh. aku terlalu rindukan dia.
Terasa seperti mahu menangis. (eleh padahal slalu sgt nangis kt phone) kekee.
Yeah saya ngaku, saya amat manja okeh!!
Saya sangat rindukan dia.ya.

Sayang itu sangat dalam sebenarnya. Saya terasa sungguh bila bjauhan dgn dia.
Sejak beberapa bln ini si dia sentiasa menemani kemana saja ku pegi.

Saya rindu wajah dia. Mata dia. Hidung dia. Mulut dia. Telinga dia.
Rindu segala-galanya tentang dia.
Makan bersama. Saya selalu bercerita kepada dia. (mcm la x call/sms kan) keke. over lak!
Dia yang paling memahami aku.

* Shayang! , x shabar nk jumpa tau.(tgh mbilam hari ni. hehe. suka nya!! :)

2 comments:

shoot_syuhada said...

sabar ye ann...sok syu kene tggl gak...die cti sem...syu xblk...die je blk...die blk sepang 24/1...dtg mlk smle 31/1...lme tu...huhuhu...

an.wardrobe said...

tgh shabar dh ni sue.x shabar tunggu dia naik bus esk.. tp smpai ptg. alamatnya jumpa lusa pg lah.. yipieee :)

aik syu x balik? cuti pnjg kan :P