Friday, January 16, 2009

16 January 09, 3:32 PM

Apa kes ni pepagi ni trasa nk minum Hl kembali..??

1. Takde sbbnya. haha. Sbenarnya dah lama nk minum kembali x tahu bila nk start, asyik tangguh. Lepas sbln, sbln an tangguh.. Dah hati ni dah kuat kata ok saya bsedia utk minum. Apa lagik terus bukak kotak then bancuh la.

2. Skg ni kuat sgt makan. entry pum asyik pasal mkanan jek. Kalau org nengok pum mesti buhsan kan. keke. (ikut suka i lah,blog i) hoho.. Tapi Incik Kery kata x per yang, skg ni cepat membakar kan, so makan x de rasa naik kan. Ye ke x de rasa naik? haaishh takut tau nk naik penimbang itu. kang jd mcm org gila plak. lebeh 10 kali shari naik, kang susah tu.
hehe..
(apa pum Incik Kery sgt best x de control bab mkn) takpe aja.

3. Utk mgelakkan pmbaziran. hehe. Ye la beli bratus2 ringgit x kn nk buang or tunggu expired kan..? haissh!! kalau + Ellena tahu mesti bising ni.. ya ampum! rindu nyer pada dia :(
adik bz kah? lama tul x bual dgn kaka tau..

4. Hohoo dh mula mkn ni camne nk mkn itu ini? leh ker? opss! boleh je, dlm kada sdikit. no lunch tapi mkn sama Incik Kery. kira cober la tus, lunch tapi lewat. keke.

5. Kurus or kurang dr dulu2 krn hl.? mukin sdikit je kut. sbbnya sbb lain okies? sbb apa? haha ;) sbb dgn usaha sendiri..? excersize? no lah. x mkn? no lah. cumaaaaaaaaaa...

No comments: