Monday, July 07, 2008

Sory ;(

girl crying

Sob*Sobb..I'm sorry Shayang, you know you mean everything to me, don't you?

Gara2 Log di hp ku ini... Gara2 saya mengonlinekan diri di Ym.

Disebabkan sayang, cemburu & sensitif bmula nya kisah antara kami bdua. bmulanya dari pg hingga la ptg ini..

tapi apa yang belaku..?? bialah mjadi cerita kami bdua.

yang dapat saya sampaikan disini krn Sayang, Cemburu dan Hati yang sesitif..

Maap yang!

Kes ptama : Shayang ni tahu kamu x suka shayang ni on Ym tapii smalammm jari jemari ku gatal utk menekannya.. Smalam, saya ada bebual dgn seseorang. dia ni merupakan shabat lama saya yang saya telah kenali beberapa tahun dahulu. tapi skadar kenal d ym shj.

Tapi saya tidak merahsia kannya. saya menceritakan kpd si dia.. saya tahu si dia betul2 x puas hati n betul2 x suka saya mengonlinekan diri d ym :)

tapi knapa..? krn cemburu :)

yeah kalau saya pum x suka jgk dia on ym.(hakikatnya dia dah lama x on ym) haha sama2 x suka tp smalam jari saya ni betul2 gatall loll.

Kes kdua : Kes Log di hp, ada num seseorang. jadi si dia mulaaa marah/kecik hati/geram dgn saya.. kes ini lah si dia bemasam muka dgn saya dr pg hingga lah petang td. hukhuk.

smoga pasni kembali spt sedia kala....

10 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ lor, siannya ann. adat la tuh kalo bercinta kan? cemburu2 nie mmg dah tak leh nak larik. so, tryla pujuk buah hati tuh lek lok. jap2 agi dia ok la tuh. bukan ann menggatal pun kan? just on YM jer. jgn sedih2 ok? ~

an.wardrobe said...

hukhuk.. dia kata x marah cuma kecik ati..mmg dia x penah bsikap mcm hari ni lah. betul2 kecik hati yang amat sgt. huh :(
yeap x mggatal pum just chat dgn sorang kawan. erkk! dia x suka! x suka an on ym :(
dia slalu pesan x bg on tp entah la smalam gatall betul..

mummysya said...

salam...

Ann, sabar ya...biasalah tu, tapi kekadang kita kena mengalah...

MiSsZuE said...

hehe..lawak aa ann tue...hemm cemburu tande nye sayang..pasneh ok la tue..pujuk lah manje2 skit eks..good luck!

ita.itu said...

wah jeles ek..biasa lah tuh..hehe

Nik Nurehan said...

kak sya - hukhuk kali ni mgalah dah. dia kecik ati sbb dia kata stiap masa di pesan jgn on ym. keke. pastu dia napak kat log num org lain. arggg berapi la dia :)

zue - hukhuk zue... :( ari ni ok dah... tp pg ni x smesra mcm sblm2 neh.. msam muka ada gak skit2 :) keke.

kak ita - uuuwaaaaa... biasa mmg biasa tapi smalam dia jd luar biasa, sbbnyerr dia x penah msam mukaaa n x penah kata kecik hati dgn an.. uwaaa. smalam dia ilang shabar dah. :)

cendawanintim said...

lenkali jangan buat lagik n jangan ulangi mistake yang sama...

cepat2 mohon maaf dari dia..

Nik Nurehan said...

hukhuk iya kak :(
tapi sudah bebaik kembali. yeay!

lily lotus said...

manjanya dia!

*_*

Nik Nurehan said...

hikhik.. :)