Thursday, July 17, 2008

17 July 08, Makan2 ;)

Slmat ptg pd semua yerp..
Waaaa lebat gilerr ujan ptg neh. udah lama rasanya x ujan2 neh.Sgt beshh ;)

Anda Sehat kah..? Sakit kah..?? Sibuklah...? Boringg kah.....?

Hurm hari neh, saya dah okey. x mcm ptg kelmarin until smalam ;(
huh.. mmg kena lupakan benda tu.. walauuuuu menusuk hati neh tapi kena jgk buat2 lupa.
sbbnya kalau pikir pum x leh nk buat apa dah..
semuanya dah tsurat ;(
hukhuk, sedey............
Opsss........ hari neh umi si dia ada bsama lah. hehe. umi dia nk singgah kdai Cinta n beli kuey2.
Entah ada apa kat sek umie tu, ada makan2 skit.
Kalau sebut beli kuey, beli kt mana lg mesti la tpt saya pegi smalam di Jln Merbau :)
Pg neh kena ceria2 kan diri neh.. X mo ingat2 dah pasal smalam...... nk wt derk jerk..
Soooooooooo pagi neh saya nga dia terjah ke hayaki utk get our brekpes..
Aik saya & dia. Kata umie nyer ikut skali..? yer yer tapi umie nya nk g terus Kedai Cinta tu so kami tinggal umie kt kedai la. kami plak g mkn2 ;)
kuikui..
huuuuuuuuu hayaki lg..
kekeke yeap!!! dua hari turut2 kami dua g hayaki. kekekeke.
aauwww rinduu sama chocolate blended diaaa ;)
nyam nyam, pepagi dah minum chocolate blended. kuikuii......... shedapp kan shayang :)

Dia : Soya & Longan

Soya & Longan VS Chocolate Blended

Saya : French Toast ( Roti neh dikepit dgn peanut butter, atasnya Butter)
Waaaa sungguh shedap tapiiiiiiiiii mggemukkan!!!!! ;)
* Opssss roti neh x de saya mkn sorang , share la kan. mkn skit soram.


Dia : Telor Msak Sparuh

2 comments:

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

wah..banyak nye gambar makanan.....sedap nyerr....!

Nik Nurehan said...

;)