Friday, June 06, 2008

oh oh think think.

hurm. hye.
macam nak cerita, tapi macam tak nak cerita.
eh eh!! ada cerita tapi biarkan dulu.
esk2 saya cerita. tak penting pun.
eh eh! penting buat saya... tapii biarkan dulu..
x penting buat korang2 hanya penting buat saya.
soo tangguhkan dulu.

entahlah. macam mana ek? lately saya sering begini. fikir yang tak patut saya fikir.
eh eh!! patut fikir. tak nak fikir pum ia datang sdiri.
celek2 jerk mata dah tbayang n mula terpikirkan sesuatu.
ahh sakit! sakitt.
sakit jiwaa bila teringatkan sesuatu..
terasa ditikam tikam aja hati saya ni. argg!
pedih.. pedih.....
ya harus.. harus lupakan sejenak utk mharungi hari ini, esk dan esk.
sampai bila..? sampai saya sanggup menahannya..
sob*sob.

dah lama saya tersedar akn pkara ini.
opss tersedar..? or mmg sedar...?
sebelum ni dah sedar tapi saja-saja je buat-buat sedarr......
entah.
saya pun tak tahu apa saya nak sebenarnya.
entah2 tahu saja wt tak tahu..?
hurm.
biarkan dulu.
saya sdiri perlukan masa. tunggguuuuuuu.
tp entah la.
mengeluh! mengeluh!

sering sahaja menunggu masa yang sesuaii.
kalau ada yang terlepas cakap. ah,actualy tak teruk pun.
tak teruk ker..?
entah..
ada yang telepas ckp! opss stopp! stopp!!!
nanti dulu!!
semuanya okay, semuanya perfect. cuma saya sahaja kadang-kadang terlebih rasa, mungkin.

ye mungkin.

atau mungkin...
ah sudah. melarat nanti makan diri sendiri juga.

ha ha.panas la. adoi.

6 comments:

MiSsZuE said...

hoho..pe kene lah ann neh ngigau ke..wake up2...

hehehe...jgn pk2 kiter pk nk mkn ape jer lunch neh eks yang..lalalala

mummysya said...

SALAM

Jangan fikir2 sgt dear....jgn ikut rasa hati, tenangkan diri ya...

Mr Witch said...

nie apo pulak nie??
emmmm...

ita.itu said...

napa ni dik..cik abang wat ann marah ke..jgn pk2 ye babe

Nik Nurehan said...

ish kak ita.
no la. bkn incik kerie lah :)
i'm ok jerk dgn dia. hehe

ijad said...

ita itu ada kat mana mana je..