Monday, June 02, 2008

Last day, 2 June 08

hellow..
hey gurls.. good evening..how's ur day today..
how did u spend the day.?
whatever..let's talk about last day...
since im too bz.
so x sempat la nk update.. (slalunyer everyday saya update kan, so last day i miss it)

hurm. last day.
Mownim- around 8:30AM.
since kaki ayh on seliuh so me tpaksa la amik his duty to open da keylock(pagar n main door)
adesh.
punya x biasa buat itu semua. tyme nk open da pitu saya plak g tetekan switch gate.
aiyoyo.. dah la tyme tu me x bukak keylock lg..
adeshh!!!
kesan nyer gate problem la plak...aiyoyo...
so sory!!
biasa la kalau dah x biasa buat semua itu, pasti kekok la skip.
slalu nyer kalau nk kuar tyme2 pg terus switch gate..
tp kali ni lain plak..
opss opss..
mcm mana ni.
keadaan mjadi kalut seketika.
ye lah, dah la kaki ayh x brapa ok.. adesh ksian nyer.
nk arapkan bini n ank nya..
x termampuu nk bukak keylock yang lekat itu..
tut2. my mak sdara sampaii dgn teksi.. (cikdah,cikma n my cousin aishah)
nsib baik la ada gate satu lg kalau tidakkkk melepak d luar paga la. kekek..

rasanya amik masa jgk nk bukak keylock ituu.
mmg blur la. pepagi dah jadi camnih.
mcm mana la nk bukak automatik gate ni.. arggggggggg!!
keylock plak ketat smcam jerk.
last2 my dad katokkk dat keylock wif bata rumah tu. kong!! kongg!!
keylock bgerak ke arah lain.
yeahhh!!!!!!!!!!!!!!!
sudah boleh dibukak la..
yipiieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

walau kaki ayh x brapa ok tp.!!
ayh jugak la hero kami
:)
thanks ayh n so sory krn myusahkan pepagi yer..

:)

2 comments:

Mr Witch said...

kesian kat ayah...syg tu pulak kena ambil peranan ayah pagi2 ek..nanti syg nie tlg..kiter buat sama sama....love u sayangg:D

Nik Nurehan said...

hurm.
nk tunggu kamu? huhu. lambat lg la.
dey ayh sehat & kuat dulu la. keke