Wednesday, June 25, 2008

Celoteh kosong~~

hari ni, hari rabu..
hari ini hari bjumpa si dia.. skian lama kami x berjumpa akhirnyaa......
ketemu jgk la melepas rindu masing2. keke..
walau hanya seketika tapiiiiiii kami tetap happy :)
hari ini hari utk saya mkn! hari utk mkn pg.
mcm sblm2 ini saya mkn juga tapii dgn mgambil 2 sudu hl.
tapi hari ini lain pd hari biasa.
krn dia ada di sisi saya :)
hehe.
tapi esk bagaimana ya..?
aauwwwwwwwww nampak gaya esk saya sudah bemula dgn memakan pagik..
krn..?ada 2 sbb :)
satu krn si dia ada bsama saya.. (yeah pasti x nk lepaskan pluang utk mkn2 sama kan)
sbb kduanya hl ku sudahhhhhhhhhhhh abisss!! hahaha.............
start 9 june hingga hari ini.. abis la sudah hl ku itu..
x nk continue mkn ker..?
hurm....pk sejenak.
rasanya saya mahu menstopkan diri dr mkn hl itu.
sblm ni saya ada katakan saya ingin mcuba tea mix kan..!! yeah akn ku cuba tapi bukan masa skg. hari esk2 :)
kiranya saya akn mendisplinkan dgn cara saya sdiri. tanpa sbarang pgambilan.
sblm2 ini juga saya tlh memastikan diri saya memakan dgn kadar sdikit.
soo tidak rumit utk saya utk mgawal pgambilan mkanan..
yeahh!!!
saya bsyukur dgn khidupan n berat bdn saya sekrang :)
penah satu masa dulu berat saya mencecah 80kg tapi nowww.......
hehehe.........
just 54/55 kg only.. yeah!! walau diriku tetap kelihatan gemukk tapii saya sudah bepuas hati n bsyukur krn saya bjaya mgurangkan berat bdn..............
dgn berkat usaha saya sdiri. tanpa sbrg pegambilan sblm ini pum saya tetap bjaya mgurangkan berat dgn makan dlm kadar sdikit..
tapi mgapa saya mcubakan diri dgn mgambil HL..?
krn saya ingin mencuba, tetarik n pengaruh rakan2 kut...
ye lah ramai sgt yang mcuba nyer.. saya pum mahukan jugak. kekkeke.. :)
baik betul perangai saya ni :)
erkkk... apa neh.. apa la yang saya bceloteh di ptg hari ini.. ada2 jerk kan..
ok lah. since dah lewat petang.
rasanya i will continue later plak............
bye-bye.

No comments: